دلنوشته ها و خاطرات شخصی

دلنوشته
  • ۰
  • ۰

حد خودت رو رعایت کن

نمیدونم چرا همیشه از شخصیت کسایی خوشم میاد ک وقتی بیشتر و جدی تر بش فک میکنم میبینم صد برابر از من بالاترن؟

دلم سخت از روزایی گرفته ک بخاطر اینکه کسیو ک دوس داشتم فقط بخاطر این رد کردم ک خیلی از من بالاتر بود. البته اگ ی نفر خودش ادعایی تو بالاتر بودن نسبت ب تو نداشته باشه خیلی چیزا حل میشه ولی متاسفانه اگ همچین ادمیم پیدا بشه بازم یکی تو خونوادش هست ک کمبوداتو یا سرتر بودن خودشونو ب رخت بکشه.

ی وقتا ادم ترجیح میده بذاره اون طرف بره تا آیندشو با یکی بهتر از ما بسازه. اونم تو این دوره زمونه ک یکی صددرصدم قبولت داشته باشه بازم ی وقتا غرورش و تکبرش ی جایی بدجور حالتو میگیره. چ برسه ب آدمای بلاتکلیف.

دلم میخاس کاش همه ادما خنثی بودن هیچ حس و نگاه جنسیتی تو دنیا نبود همه با هم رفیق بودن ما هم ب خاطر این احساس غریزی انقد خودخوری نمیکردیم. چقد دوستیا پایدارتر بود چقد نگاهها تغییر میکرد.

اون وق اونی ک دوسش داشتمو بش میگفتم میشه با هم دوست صمیمی بشیم؟؟ تا محبتش رو با تمام وجود حس کنم..

فکر بقای نسل آدما هم هستم اون وق گلا ب جای آدما بچه بدنیا میاوردن خخخخ. چقد دنیا با مزه میشد ک دختر و پسرا با هم رفیق میشدن،  رفیق ناب.

ای بابا از یکی خوشم اومده ولی اونم از من سرتره. هزاران زحمت بکشم تا از من خوشش بیاد ک بعدشم شرایط زندگیمو با مشکلامو بفهمه مثل قبلی بکشه کنار.

فک کنم خودم خنثی بشم کافیه بفیه بذا زندگیشونو بکنن. کسی ک عاشق من نمیشه. فقط باید سعی کنم من عاشق کسی نشم و طبق معمول حد خودم رو رعایت کنم...... 

 


  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • رحیمه خاشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی